Har köpt ett deltaco nätverksuttag med plats för 4st Keystone kontakter och det stod att det skulle passa i en apparatdosa men "ramen" på baksidan är ju för stor så den går inte in i dosan! Är det någon annan som köpt o testat ett sånt här uttag o lyckats?
Deltaco nätverksuttag med plats för fyra Keystone-kontakter, demonterat och liggande på en mörk yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Deltaco nätverksuttag med plats för 4 Keystone-kontakter och avtagbar ram, liggande på mörk yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

C
Var stod det någonstans?
Den där passar möjligen i de rektangulära apparatdosor som används i storbritannien.
Inte en chans att du får in 4 st keystone-jack i en vanlig rund standard apparatdosa. Det är trångt redan med två.

C
P ptlf skrev:
googlar man deltaco vr-228 står det den passar i apparatdosa 🙄
Ja, jag hittade det även på Deltacos egen hemsida och där står det också klart och tydligt.
Men det är så klart helgalet, även om avståndet mellan skruvhålen stämmer så hamnar ju hålbilden för jacken utanför dosan. Ring och fråga hur de hade tänkt sig...

• Gilla
ptlf
  • Laddar…
Walle85
Att kontaktera och klämma in fyra keystone i en normalstor rund dosa tror jag oavsett blir väldigt tajt, iaf utan någon förhöjningsram.

• Gilla
ptlf
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Ja, jag hittade det även på Deltacos egen hemsida och där står det också klart och tydligt.
Men det är så klart helgalet, även om avståndet mellan skruvhålen stämmer så hamnar ju hålbilden för jacken utanför dosan. Ring och fråga hur de hade tänkt sig...
Jag har mailat så får se om jag får något svar.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.