Hej,
Jag behöver dela upp en grupp som är alldeles för stor. Jag skulle vilja undvika att riva väggen. Går det att göra på ett lagligt sätt?:
VP1 och VP2 matar olika delar av huset. Vp3 kommer direkt från elskåpet.
VP1s trådar sitter som berget. VP2s trådar kan gå att få ut och ersätta med fast kabel.
En idé jag har är att lägga en utanpåliggande kabel från skåpet igenom dosan och VP2, Får man göra så?
Andra ideér? Tacksam för svar!
Jag behöver dela upp en grupp som är alldeles för stor. Jag skulle vilja undvika att riva väggen. Går det att göra på ett lagligt sätt?:
VP1 och VP2 matar olika delar av huset. Vp3 kommer direkt från elskåpet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
VP1s trådar sitter som berget. VP2s trådar kan gå att få ut och ersätta med fast kabel.
En idé jag har är att lägga en utanpåliggande kabel från skåpet igenom dosan och VP2, Får man göra så?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Andra ideér? Tacksam för svar!
Besserwisser
· Västra Götalands
· 11 225 inlägg
Jag är inte säker på att jag förstår vad du är ute efter, men att dra en tvåfasgrupp upp till dosan och dela denna i dosan till var sin enfasgren går alldeles utmärkt. Det är vissa krav man skall tänka på, men det är för det mesta inte problematiskt.L linusab skrev:
Det är inte första alternativet man tar till, men för att undvika riva vägg så kan det väl gå. Det du i så fall behöver kunna göra är att få i fyra trådar i VP3.
Klicka här för att svara