Har fått muntligt ok av grannen att bygga ca 1 meter in på deras tomt, men vill skriva något avtal så det gäller för alltid.
Är det ett avtalsservitut som ska skrivas och registreras hos lantmäteriet?
Tips på hur det ska formuleras?
 
Åsa Lund
Be honom sälja lite mark till dig istället?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.