harry73
Jag är allergisk mot Jim Carrey och just nu litar jag inte på mjna allergitabletter längre ;)

harry73 skrev:
Jag är allergisk mot Jim Carrey och just nu litar jag inte på mjna allergitabletter längre ;)
OK, bäst du håller dig till Mello och fotbollsVM då ;)

harry73 skrev:
Det är en annan typ av carrey i den filmen. va lite crazy och kolla en stund vettja! :)

• Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
harry73
Allergin började när jag tittade på Cable guy. Den var hemsk. Jag har fortfarane mardrömmar

I
harry73 skrev:
Allergin började när jag tittade på Cable guy. Den var hemsk. Jag har fortfarane mardrömmar
En del filmer håller jag med dig om att han kan vara lite jobbig men kolla denna, den är så sjuk att den är rolig.:thumbup:
[video=youtube;eEQomU6iFtw]https://www.youtube.com/watch?v=eEQomU6iFtw[/video]

harry73
Det är just det sjuka med honom som jag är rädd för

Eternal sunshine on a spotless mind. Den får dig att omvärdera Hr Carrey.

harry73
Jag vill inte omvärdera Jim Carrey. Jag trivs rätt så bra med den bild jag har av honom.:p

• Gilla
magda136
  • Laddar…
Ok Harry. Du får behålla din Jim. Fast du missar ändå något när du gör det.

I
Kanske tur att Gammel Dansk inte var min första snaps, för då hade jag missat mycket av livets goda.:rolleyes:
Fast jag är mer öppen till sinnet och omvärderar lätt tidigare intryck, ingen ordning alls med andra ord. Hoppas jag inte missat nåt.;)

harry73 skrev:
Men även med kameraövervakningslagen händer det saker:
[länk]
Bra! Och också bra att kammarrätten håller med mitt och andras resonemang ovan om att om kameran manövreras på platsen så handlar det inte om övervakningskamera oavsett om den skulle sitta med en sugpropp på vindrutan. Eftersom många dashcams idag levereras med kondensator istf. batteri (laddningsbara batterier har visat sig fungera dåligt i den hårda miljö, framförallt sol/värme som en dash cam arbetar i) så bör ju varje argument om att den inte manövreras på platsen bli svårt att få gehör för. (I min bil så finns de inget sätt att få ström till en sådan utan att tändningsnyckeln vrids om).

Nästan så att jag är sugen på att köpa en bara för att... ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.