Tänkte återkoppla o berätta att gamla släpet är sålt och nytt är inhandlat :)

Efter att ha klämt o känt på Fogelsta fs1425 och på en reko trailer så blev det en reko trailer med 35cm höga lämmar. Den var så mycket rejälare än fs1425 tyckte jag.
 
  • Gilla
MBMB
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.