Koppla loss allting från nätagget.
I den 20 eller 24 poliga kontakten finns det en grön ledare jorda den i chassit,
start nätagget så är det nog tyvärr moderkort som e kass..
Typiskt HP att nätaggregaten går i krash. Övrigt är det bra kvalitet på. Byt nätaggregat. Enklaste och billigaste lösningen. Om samma sak, då moderkort. Går byta men mera bök beroende på vad för datorlåda du har.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.