Hej,
Vi har slipat bort färgen från ett betonggolv i källaren och ska lägga in en heltäckningsmatta (helsyntetisk utan tät baksida, som ska fungera i källare). Efter slipningen har vi dammsugit och våttorkat golvet men det dammar ändå litegrann. Vi har planerat att behandla golvet med en diffusionsöppen dammbindare/primer där vi ska tejpa. Frågan är om vi bör behandla hela golvet? Någon som har ett bra förslag?