A AndKorr #1 Medlem · Norrtälje · 54 inlägg idag 07:58 AndKorr Medlem Norrtälje 54 inlägg idag 07:58 #1 Hej på er! Jag vaknade i morse av att det knappt kom något vatten ur kranarna, jag kollade in i pannrummet och upptäckte att det knappt var något tryck. Nu kan det säkert vara tusen problem, men lite guidning skulle vara bra. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #tryck #vatten
Hej på er! Jag vaknade i morse av att det knappt kom något vatten ur kranarna, jag kollade in i pannrummet och upptäckte att det knappt var något tryck. Nu kan det säkert vara tusen problem, men lite guidning skulle vara bra.
snaggletooth #2 Medlem · F · 6 918 inlägg idag 08:03 snaggletooth Medlem F 6 918 inlägg idag 08:03 #2 Testat att återställa motorskyddet? (tryck på "R")
A AndKorr #3 Medlem · Norrtälje · 54 inlägg idag 08:11 AndKorr Medlem Norrtälje 54 inlägg idag 08:11 #3 snaggletooth skrev: Testat att återställa motorskyddet? (tryck på "R") Jag hittade problemet, det läcker från brunnen ute
snaggletooth skrev: Testat att återställa motorskyddet? (tryck på "R") Jag hittade problemet, det läcker från brunnen ute