Vid samtal med landmann ska man räkna med att det blir så här! Dom vill inte kompensera utan hänvisar till deras webbshop så jag kan beställa nya delar för drygt 1200 kr! Usel kvalité och oengagerad personal har dom också!
 
Fick igenom 3 brännare och 2 värmespridnings plåtar på reklamation, hade nog tur då!
 
  • Gilla
Ns 1 och 1 till
  • Laddar…
Dom menar på att dessa detaljer aldrig går sönder jag var tydligen den första haha. Är det därför han kallar det för förslitningsdelar som man får räkna med går sönder på så kort tid!!???
 
Din brännare såg riktigt fin ut om man jämför med mina :) men om dom aldrig går sönder och du är den första så känns det som dom vore lite mer hjälpsamma än så!
 
Riktigt dålig kvalité är det! Men det finns ju andra fabrikat att köpa!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.