112 838 läst ·
34 svar
113k läst
34 svar
dålig värme på gasolgrill.
Vid samtal med landmann ska man räkna med att det blir så här! Dom vill inte kompensera utan hänvisar till deras webbshop så jag kan beställa nya delar för drygt 1200 kr! Usel kvalité och oengagerad personal har dom också!
Klicka här för att svara