Har fått veta att man i vår trädgård för ca 40 år sedan lade ett lager av jord
som de hämtat från en soptipp. Det var tydligen populärt då att göra så, och
denna jorden var gratis. Vet inte vad den innehöll, men antagligen någon
slags kompost och vi har hittat en hel del små glasbitar i den.
Undrar om någon mer har varit med om detta, och om det kan ha någon
hälsobetydelse så här långt efteråt?