Claes Sörmland
Miles Miles skrev:
Vad bra! Om man sätter en balja under så kanske man fixar det under sommarmånaderna. Ett y-rör med vakuumventil på under vattenlåset då alltså?
Men jag undrar om det löser ditt problem. Precis som påpekats ovan så släpper ju ventilen inte ut luft. Då skulle det lukta i köket.
 
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Men jag undrar om det löser ditt problem. Precis som påpekats ovan så släpper ju ventilen inte ut luft. Då skulle det lukta i köket.
Ok .. då har jag missuppfattat den lösningen. Vad exakt krävs då?
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.