Hej.

Idags läget ser det ut som det blir Dalbohus Sverige AB som skall sätta ihop vårat hus, som troligtvis kommer vecka 8.
Jag undrar om det finns någon här på forumet som har någon erfarenhet av dom?
Dom håller till i Ed men är värksamma över hela Norra bohuslän.
Tacksam för svar

Mvh Fredrik Ågren
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.