Hej.
Idags läget ser det ut som det blir Dalbohus Sverige AB som skall sätta ihop vårat hus, som troligtvis kommer vecka 8.
Jag undrar om det finns någon här på forumet som har någon erfarenhet av dom?
Dom håller till i Ed men är värksamma över hela Norra bohuslän.
Tacksam för svar
Mvh Fredrik Ågren