Enbart en varning för detta företag, dom har blåst många inte bara på hus utan också på ersättning, löner och obetalda fakturor till leverantörer!
 
Det vore ju bra med något slags underlag till ditt påstående , eller det bara tyckanden från din sida?
 
DE73 DE73 skrev:
Är det samma som Attefallsfabriken?
[länk]

[länk]
Nej inte samma!
 
pelle plåttak pelle plåttak skrev:
Det vore ju bra med något slags underlag till ditt påstående , eller det bara tyckanden från din sida?
Kolla själv med tex. K-Bygg i Sorunda! eller Vilket åkeri som helst i Sthlm. som har kranbilar & trailers dom har anlitat ganska många!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.