1 757 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Dags att prata bänkdiskmaskin
Den gamla Cylindan, DM610B hänger med ännu. Den är 7 år och man vet ju aldrig hur länge den funkar. Jag brukar försöka sälja medan grejorna fortfarande funkar så jag får lite pengar och någon som fraktar bort.
Men vad ska man välja? Bosch, Siemens?
Cylinda verkar ha slutat med bänkmaskiner. Siemens också men det finns en del gamla på Prisjakt. Just nu lutar det åt en Bosch serie 4 för runt 3600kr.
Cylindan fick jag för 2700 för 7 år sedan, det var nog ett bra pris.
/Höghus
Cylinda verkar ha slutat med bänkmaskiner. Siemens också men det finns en del gamla på Prisjakt. Just nu lutar det åt en Bosch serie 4 för runt 3600kr.
/Höghus
Jag vill minnas att cylinda bänkdiskar gjordes av Bosch.Höghus skrev:
Den gamla Cylindan, DM610B hänger med ännu. Den är 7 år och man vet ju aldrig hur länge den funkar. Jag brukar försöka sälja medan grejorna fortfarande funkar så jag får lite pengar och någon som fraktar bort.
/Höghus
Serie4orna är väl inget under av teknik och billiga av en anledning.
Jo, den gamla är en Bosch.electroluxaren skrev:
Bosch serie 4 kanske är billig absolut sett, men de är ändå dyrast relativt konkurrenterna. Eller finns det någon bra modell jag missat?
/Höghus
Klicka här för att svara