richardtenggren
Blev en Dell U3421 och ett MX Mechanical till hemmakontoret, det är ju på sätt och vis verktyg? :geek:
Dell U3421 böjd skärm på skrivbord med bergslandskapsbakgrundsbild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
JuggeH och 5 till
  • Laddar…
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Betongrökare, då har man vibbat för länge :crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
nino och 4 till
  • Laddar…
Liknar den jula sålde och upplevde den helt okej. Vet i tusan om jag kommer kunna sälja min för 600kr om den kostar det på amazon.
 
tensiden tensiden skrev:
Har haft en i varukorgen i två år nu utan att slå till. Försöker motivera mig till att ta T-8 före T-6 trots att jag är totalamatör. Hur gick dina tankar?
Väldigt enkelt val, ta en T8. Av en enkel anledning, finns väl ingen modell som heter T6.
Har också haft en T8 på länge. Har redan lagt en halv förmögenhet på diamantstenar, vanliga stenar, jiggar mm.
 
SamiHus SamiHus skrev:
Väldigt enkelt val, ta en T8. Av en enkel anledning, finns väl ingen modell som heter T6.
Har också haft en T8 på länge. Har redan lagt en halv förmögenhet på diamantstenar, vanliga stenar, jiggar mm.
Håller med dig! Sen räknar man med priset för sten återställaren och stämjärnsjiggen så är man nära i pris mellan T4 och T8.
 
W Wirre740 skrev:
Bästa tipset.
Nu står det en likadan i hallen och väntar på att få packas upp.
Det verkar spridas nåt Tormekvirus här på forumet. Plötsligt fanns det en T8 hemma.:cool: Tormek T8 slipmaskin på arbetsbänk med tillbehör och genomskinligt plastskydd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
BlueX och 7 till
  • Laddar…
Passerade Jula för några Icke-verktygsköp men noterade att de hade ordentlig utförsäljning på sina hard head borrstål. De kanske inte är av allra högsta kvalitet men en sats med långa träborr för en 50-lapp och en betongborr 30x400 för en hundring kändes tillräckligt lockande för att de skulle få följa med hem.
En uppsättning betongborr och långa träborr från Hard Head på ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
BlueX och 6 till
  • Laddar…
K Keld skrev:
Det verkar spridas nåt Tormekvirus här på forumet. Plötsligt fanns det en T8 hemma.:cool:[bild]
Kul!
Jag har också spanat på en länge, stor risk för smitta nu känner jag. Varför säljer de ut, är det en T9 på gång? Eller kanske en jubuleumsversion som någon på forumet funderade över...
Har en edge-pal på "beställning" men verkar ta ett tag för stunden... en Tormek är ju också stor fördel om det behöver avverkas mycket...
 
tensiden tensiden skrev:
Har haft en i varukorgen i två år nu utan att slå till. Försöker motivera mig till att ta T-8 före T-6 trots att jag är totalamatör. Hur gick dina tankar?
Ta en T8:a efter som 8 är ett jämt tal...
 
A andersda skrev:
Ta en T8:a efter som 8 är ett jämt tal...
Hoppas det var ett dåligt skämt
 
mexitegel mexitegel skrev:
Betongrökare, då har man vibbat för länge :crysmile:
Svårt att filma när man har händerna upptagna men den fungerade bra tycker jag :crysmile:
 
  • Gilla
Smedz och 10 till
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Svårt att filma när man har händerna upptagna men den fungerade bra tycker jag :crysmile:
Den verkar slå för fort så du får separation i betongen. Inte bra!!
 
LoweW
Matti_75 Matti_75 skrev:
Den verkar slå för fort så du får separation i betongen. Inte bra!!
Beror det verkligen på Hz och inte hur länge man vibrerar?

Nu måste jag se om jag kan hitta en formel med Hz, tid och massa som variabler på hur man vibbar betong :geek:
 
Matti_75 Matti_75 skrev:
Den verkar slå för fort så du får separation i betongen. Inte bra!!
Som sagt jag kan inte så mycket om detta men hårt blev det iallafall :crysmile:
 
  • Gilla
  • Älska
kulle och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.