3 945 340 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Förmodligen skräp men den kostade inte mer än vad det skulle kosta att hyra en några dagar. Hittade ingen att hyra på Hygglo heller så tänkte att det är värt att testamexitegel skrev:
Arebos hand – betonrökare | 580 W- 1500 W | Elektrisk | flexibel våg | permanent drift (800 W 1,5 M Kabellängd)
https://www.amazon.se/dp/B07L5NRM2Q/ref=cm_sw_r_cp_api_i_PGHR415SJN19HDVM5P4D?_encoding=UTF8&psc=1
Liknar den jula sålde och upplevde den helt okej. Vet i tusan om jag kommer kunna sälja min för 600kr om den kostar det på amazon.
Väldigt enkelt val, ta en T8. Av en enkel anledning, finns väl ingen modell som heter T6.tensiden skrev:
Har också haft en T8 på länge. Har redan lagt en halv förmögenhet på diamantstenar, vanliga stenar, jiggar mm.
Håller med dig! Sen räknar man med priset för sten återställaren och stämjärnsjiggen så är man nära i pris mellan T4 och T8.SamiHus skrev:
Passerade Jula för några Icke-verktygsköp men noterade att de hade ordentlig utförsäljning på sina hard head borrstål. De kanske inte är av allra högsta kvalitet men en sats med långa träborr för en 50-lapp och en betongborr 30x400 för en hundring kändes tillräckligt lockande för att de skulle få följa med hem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kul!K Keld skrev:
Jag har också spanat på en länge, stor risk för smitta nu känner jag. Varför säljer de ut, är det en T9 på gång? Eller kanske en jubuleumsversion som någon på forumet funderade över...
Har en edge-pal på "beställning" men verkar ta ett tag för stunden... en Tormek är ju också stor fördel om det behöver avverkas mycket...

