3 821 487 läst ·
18 073 svar
3821k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Dagens loppisfynd. Tor patenthammaren är lite kul, fylld med stålkulor i huvudet för mindre rekyl. Hyveln med snedstält E A Bergstål tror jag kommer göra sig bra i störlådan 
Edit: Eller snarare i en ny vänster-stötlåda för hyvelstålet är vinklat fel för en högerlåda inser jag nu .
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Edit: Eller snarare i en ny vänster-stötlåda för hyvelstålet är vinklat fel för en högerlåda inser jag nu .
Redigerat:
Röjsågen åker aldrig fram för kantputs, så denna blir nog bra. Priset var det iaf. så vart en beställning
https://www.granngarden.se/grastrimmer-stihl-fsa-56-36-v/p/1260862
https://www.granngarden.se/grastrimmer-stihl-fsa-56-36-v/p/1260862
Väldigt positivt överraskad över den här rullkniven jag köpte på vinst o förlust. Slajsar genom 4mm läder som om det vore mjukost, klart värd sina 69.90:-
Logga in
Skapa konto
Jag kan nog kantrimma tomten 2-4 gånger på ett AK10 tror jag. Det tar aldrig slut på en omgång så jag hinner ofta köra annat eller ladda batteriet innan jag kör igen. Har häcksax och miniblås i samma serie - saxen är riktigt bra, blåsen är bara för finlir på släta ytor, inte för gräsmattan.tveksamt skrev:
Har köpt lite vvs-verktyg som jag behövde och fick med ett verktyg som jag inte vet vad den används till, någon som vet?
sax som berättar vilken vinkel man kapar i? Kapa vad?
Sen en conex spärrnyckel, i 15 & 18, den är lite för stor för vatette 15, är conex muttrar lite större än vatette eller är den glappig bara?
Logga in
Skapa konto
sax som berättar vilken vinkel man kapar i? Kapa vad?
Sen en conex spärrnyckel, i 15 & 18, den är lite för stor för vatette 15, är conex muttrar lite större än vatette eller är den glappig bara?
Logga in
Skapa konto