3 945 264 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Saxen är till för att klippa kvartsstav och tunna smyglister.ådal skrev:
Har köpt lite vvs-verktyg som jag behövde och fick med ett verktyg som jag inte vet vad den används till, någon som vet?[bild]
sax som berättar vilken vinkel man kapar i? Kapa vad?
Sen en conex spärrnyckel, i 15 & 18, den är lite för stor för vatette 15, är conex muttrar lite större än vatette eller är den glappig bara?
[bild]
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 399 inlägg
Vart glatt överrskad att den var lång nog för mina 193cm med långa benTokslut skrev:
Det initiala negativa som jag la märke till var att gashantagets handtag var i två delar och flexade lite väl i skarven. Men för 1.000kr känns den helt ok!



