3 944 882 läst ·
18 618 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Veckans inköp:
Bosch LR7
Bosch GR500
Noname korp
Biltema grep (fanns inget annat öppet när jag hämtade fri arbetskraft(far))
Fiskars Fyllhammare 159
Fyllhammaren och korpen är nog bland det bästa man kan köpa i verktygsväg, om man som vi bor i stenig skärgårdsmiljö!
Bosch LR7
Bosch GR500
Noname korp
Biltema grep (fanns inget annat öppet när jag hämtade fri arbetskraft(far))
Fiskars Fyllhammare 159
Fyllhammaren och korpen är nog bland det bästa man kan köpa i verktygsväg, om man som vi bor i stenig skärgårdsmiljö!
Jag har precis beställt lite blåa Bosch 12V-maskiner. Jag har skruvdragaren med laddare och två batterier så jag tyckte att det var lika bra nyttja dem lite mer. 
Jag inbillar mig att de är små och smidiga nog för att vara praktiska vid en del jobb med bilen, förhoppningsvis är de kraftiga nog också.

Jag inbillar mig att de är små och smidiga nog för att vara praktiska vid en del jobb med bilen, förhoppningsvis är de kraftiga nog också.

Kan bara hålla med.richardtenggren skrev:
Fiskars fyllhammare är suverän, hade stor nytta av de då jag hade ett projekt där grävare inte tog sig in med mycket grävning i lerig/stenig mark. Jag modifiera den lite dock, tyckte vinkeln på bladet var fel, ville ha det mer 90°
https://www.google.se/m?q=makita+robot+vacuum&client=ms-opera-mobile&channel=new&espv=1
Perfekt för Makitaägare

Perfekt för Makitaägare

Renoverare
· Kalmar län
· 2 600 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 920 inlägg
Äntligen har jag något att posta i den här tråden
Mycket nöjd, nu kan jag fortsätta dra tryckluft i garaget utan att bli ruinerad!
Nån som några tips inför användningen?
100 spänn kostade kalaset, på lokal second hand-butik...
Mycket nöjd, nu kan jag fortsätta dra tryckluft i garaget utan att bli ruinerad!
Nån som några tips inför användningen?
100 spänn kostade kalaset, på lokal second hand-butik...
Grattis! Skapa gärna en ny tråd, jag är också intresserad av tips på handhavande. Köpte nyligen en tredje sats då jag inte lyckats gänga med de gamla jag har (tror jag saknar delar för styrning på de tidigare).Dan_Johansson skrev: