3 819 715 läst ·
18 066 svar
3820k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Dan_Johansson skrev:
100:- är ett fyndpris!
Grattis
Allvetare
· Västra götaland
· 10 416 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Renoverare
· Kalmar län
· 2 596 inlägg
Renoverare
· Kalmar län
· 2 596 inlägg
Visst, köpte via Fyndiq och de levererades av Wirenstedt rental.P Pysslarn skrev:
https://fyndiq.se/brand/wirenstedt/
"Blå blå vindar och vatten"......... och lite från "Slaktaren von Lidl"
Veckans inköp har anlänt!
Kunde inte motstå att köpa den lilla 12v fräsen från Bosch när Proffsmagasinet hade % förra veckan.
Funderade också på den nya lilla hyveln men upptäckte att 18v sols var billigare än 12v solo. Dessutom kom den i en stor LXX-box.
Den lilla 18v slipen åkte ned av bara farten som solo.
Hos "Slaktaren von Lidl blev det lite kapskivor till Boch 12v kapmaskin. 7 st. för 30:-
En "Japansåg" 30cm för 80:- tycktes klart prisvärd.
Veckans inköp har anlänt!
Kunde inte motstå att köpa den lilla 12v fräsen från Bosch när Proffsmagasinet hade % förra veckan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Funderade också på den nya lilla hyveln men upptäckte att 18v sols var billigare än 12v solo. Dessutom kom den i en stor LXX-box.
Logga in
Skapa konto
Den lilla 18v slipen åkte ned av bara farten som solo.
Hos "Slaktaren von Lidl blev det lite kapskivor till Boch 12v kapmaskin. 7 st. för 30:-
Logga in
Skapa konto
En "Japansåg" 30cm för 80:- tycktes klart prisvärd.
Logga in
Skapa konto
Köpte precis en Makita DUR365z på Bauhaus.
Den har länge legat på 2 769:- som billigast på prisjakt (även på Bauhaus) men idag hittade jag den hela en (1!) krona billigare på Toolab.
Snabbade mig på att köpa den och nyttjade deras prisgaranti vilket istället gjorde trimmern 332:- billigare.
Nästan så jag skämdes
Logga in
Skapa konto
Den har länge legat på 2 769:- som billigast på prisjakt (även på Bauhaus) men idag hittade jag den hela en (1!) krona billigare på Toolab.
Snabbade mig på att köpa den och nyttjade deras prisgaranti vilket istället gjorde trimmern 332:- billigare.
Nästan så jag skämdes
Medlem
· stockholms län
· 266 inlägg
Kompletterade min Husqvarna batteritrimmer som inhandlades på BF med batteri och laddare för cirka 1200:- med en häcksax. Hade tänkt att köpa utan batteri och laddare men när Lindarn bara tog 500:- mer inklusive batteri och laddare så blev det ett helt kit.
Logga in
Skapa konto
Renoverare
· Kalmar län
· 2 596 inlägg
Älskar min Makita DTD170 och använder den 90% av tiden trots att det finns en Festool T15+3 här hemma.
Den har dock en nackdel, ingenstans att fästa bits. Förra veckan snubblade jag över Bitmag och nu är Makitian komplett.
Köpte direkt från Bitmag, trevlig när företag bryr lite extra.
Den har dock en nackdel, ingenstans att fästa bits. Förra veckan snubblade jag över Bitmag och nu är Makitian komplett.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Köpte direkt från Bitmag, trevlig när företag bryr lite extra.