3 945 363 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
En borstmaskin för skidor. Superbra att ha. Fyndade på tradera
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 407 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 407 inlägg
Jag kom inte överens med skruvstycket som ingick i mitt fräsmaskinköp så jag sålde bort det och eftersom det då såklart räknas som gratis pengar så var det fritt fram att handla för dom 😉
Lilla röhmen är bara flyttad från arbogan till kinesen och den större NOS röhmen får ta dess plats, det blev en prisvärd lösning för att få en bra snabbchuck i båda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lilla röhmen är bara flyttad från arbogan till kinesen och den större NOS röhmen får ta dess plats, det blev en prisvärd lösning för att få en bra snabbchuck i båda.
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Postade denna i verktyg till bra pris också.
Har alltid tyckt om min Trend T11, men den sitter fast i fräsbordet mest hela tiden. Så nu slog jag till på en T7 när jag såg en prissänkning till Black week.
Jag har inte hunnit packa upp den ännu, så ni får Amazons sida istället. Vad är det som den samlade expertisen på BH säger? Man kan aldrig ha för många fräsar.
https://www.amazon.se/Variable-Plunge-fräsningstillämpningar-T7EK-EURO/dp/B0853CFV18
Har alltid tyckt om min Trend T11, men den sitter fast i fräsbordet mest hela tiden. Så nu slog jag till på en T7 när jag såg en prissänkning till Black week.
Jag har inte hunnit packa upp den ännu, så ni får Amazons sida istället. Vad är det som den samlade expertisen på BH säger? Man kan aldrig ha för många fräsar.
https://www.amazon.se/Variable-Plunge-fräsningstillämpningar-T7EK-EURO/dp/B0853CFV18
Efter “downsizing” är där tre fasta och tre lösa.Bart skrev:
Postade denna i verktyg till bra pris också.
Har alltid tyckt om min Trend T11, men den sitter fast i fräsbordet mest hela tiden. Så nu slog jag till på en T7 när jag såg en prissänkning till Black week.
Jag har inte hunnit packa upp den ännu, så ni får Amazons sida istället. Vad är det som den samlade expertisen på BH säger? Man kan aldrig ha för många fräsar.
[länk]
Japp, samma här numera. Eller 4 faktiskt. En riktigt gammal pjäs som är mer eller mindre avpolletterad. Sen är det en i bordet, en liten Makita, palm router säger väl våra engelsktalande kusiner? och nu då också en T7. T7 kommer kommer med 12 mm spännhylsa, sen köper man till en 8 mm. Jag har inte kollat, men det borde finnas en 1/2 tum till den också.K kniv skrev:
Så intresserade var dom, borde ju värna lite mer och be om verktyget + ursäkt och skicka två nya som kompensation kan man tycka. Men kränger man kinaskit så vet man väl med sig att det är just det om de inte pushade mer för att få den defekta varanuseless skrev:
