En borstmaskin för skidor. Superbra att ha. Fyndade på tradera
 
  • Älska
  • Wow
  • Gilla
Pysslarn och 3 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
En borstmaskin för skidor. Superbra att ha. Fyndade på tradera
Hmm... Jag kommer nog att behöva klyva blyertspennor före behovet att borsta skidor uppstår...
 
  • Gilla
BengtH och 3 till
  • Laddar…
J
Alfredo Alfredo skrev:
Hmm... Jag kommer nog att behöva klyva blyertspennor före behovet att borsta skidor uppstår...
Aldrig för sent att börja, har du inte sett Gundes coaching inför Vasaloppet?

 
  • Gilla
Silkesnusa
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Aldrig för sent att börja, har du inte sett Gundes coaching inför Vasaloppet?
Jo det är det och nej det har jag inte. 😂
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Rickard.
Jag kom inte överens med skruvstycket som ingick i mitt fräsmaskinköp så jag sålde bort det och eftersom det då såklart räknas som gratis pengar så var det fritt fram att handla för dom 😉

Fräsmaskin med verktyg och tillbehör, inklusive snabbchuckar och skruvstycke, samt uppmärkta verktyg i en trälåda på arbetsbänken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Lilla röhmen är bara flyttad från arbogan till kinesen och den större NOS röhmen får ta dess plats, det blev en prisvärd lösning för att få en bra snabbchuck i båda.
 
  • Gilla
breakman och 5 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hmm... Jag kommer nog att behöva klyva blyertspennor före behovet att borsta skidor uppstår...
Tänker att man har behov av att kunna göra båda sakerna?
 
  • Haha
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jo det är det och nej det har jag inte. 😂
Vi provade ut skidkläder på jobbet, har inte stått på ett på löparskidor sen 9an så 35åt sen typ.😀
Får se om det blir i vinter igen 😬
 
  • Älska
  • Gilla
Liew och 2 till
  • Laddar…
Postade denna i verktyg till bra pris också.
Har alltid tyckt om min Trend T11, men den sitter fast i fräsbordet mest hela tiden. Så nu slog jag till på en T7 när jag såg en prissänkning till Black week.

Jag har inte hunnit packa upp den ännu, så ni får Amazons sida istället. Vad är det som den samlade expertisen på BH säger? Man kan aldrig ha för många fräsar.

https://www.amazon.se/Variable-Plunge-fräsningstillämpningar-T7EK-EURO/dp/B0853CFV18
 
K
Bart Bart skrev:
Man kan aldrig ha för många fräsar.
Jag har 3, en i vardera hand och en i bordet. Vad är det jag har missat? Är shoppingsugen… 😇
 
Bart Bart skrev:
Postade denna i verktyg till bra pris också.
Har alltid tyckt om min Trend T11, men den sitter fast i fräsbordet mest hela tiden. Så nu slog jag till på en T7 när jag såg en prissänkning till Black week.

Jag har inte hunnit packa upp den ännu, så ni får Amazons sida istället. Vad är det som den samlade expertisen på BH säger? Man kan aldrig ha för många fräsar.

[länk]
Efter “downsizing” är där tre fasta och tre lösa.
 
  • Gilla
Bart och 1 till
  • Laddar…
K kniv skrev:
Jag har 3, en i vardera hand och en i bordet. Vad är det jag har missat? Är shoppingsugen… 😇
Japp, samma här numera. Eller 4 faktiskt. En riktigt gammal pjäs som är mer eller mindre avpolletterad. Sen är det en i bordet, en liten Makita, palm router säger väl våra engelsktalande kusiner? och nu då också en T7. T7 kommer kommer med 12 mm spännhylsa, sen köper man till en 8 mm. Jag har inte kollat, men det borde finnas en 1/2 tum till den också.
 
ClasseClas
useless useless skrev:
Jaja, jag har reklamerat den och skrivit ett klagobrev till Hultafors.
Vad har du fått för reaktion från Hultafors?
 
ClasseClas ClasseClas skrev:
Vad har du fått för reaktion från Hultafors?
De vill att jag gör en reklamation där jag köpt den och skickar den till Hultafors för analys. Jag svarade att Amazon vill att jag skickar tillbaks den till dom och då fick jag ett "jaha" till svar.
 
  • Wow
  • Haha
cpalm och 3 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
De vill att jag gör en reklamation där jag köpt den och skickar den till Hultafors för analys. Jag svarade att Amazon vill att jag skickar tillbaks den till dom och då fick jag ett "jaha" till svar.
Så intresserade var dom, borde ju värna lite mer och be om verktyget + ursäkt och skicka två nya som kompensation kan man tycka. Men kränger man kinaskit så vet man väl med sig att det är just det om de inte pushade mer för att få den defekta varan :(
 
  • Gilla
saiter
  • Laddar…
Dom har antagligen drabbats av ”Excel-sjukan”
Det brukar bli så när ”räknenissarna” får för mycket att säga till om.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.