3 946 602 läst ·
18 626 svar
3947k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 449 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 449 inlägg
Snarare så att man var tionde år när man kommer på att det är dags att rikta den där dörren man irriterat sig på måste köpa en ny för att man inte har någon aning om vart de gamla är.Ossian K Olsson skrev:
I kombination med det senare...
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Tog äntligen tag i saken och köpte bälteskrokar som gör att maskinerna inte ramlar när man ställer ner dom med 2Ah batterier.
Det är alltså krokar till 12V maskinerna man ska ha, som referens ligger gamla 18V krok bredvid.
Det är alltså krokar till 12V maskinerna man ska ha, som referens ligger gamla 18V krok bredvid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det ser heller inte jättesvårt ut att bocka en annan form på 18 V-krokarna.K kniv skrev:
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 308 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 308 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gränsfall om detta är verktyg men det är ju materiella ting som vi har för att arbeta. Men jag köpte något jag borde köpt för länge sedan, Blåkläders Knäskyddsfickan 4067. Alltså drapåknäskydd jag kan ha när jag arbetar i kortbyxor. Fick de här i veckan och de är otroligt sköna och mina knä tackar mig redan.
Nya stålhätta skor härnäst? Nuvarande ser lite slitna ut, knappt någon stålhätta kvar…Ossian K Olsson skrev:
[bild]
Gränsfall om detta är verktyg men det är ju materiella ting som vi har för att arbeta. Men jag köpte något jag borde köpt för länge sedan, Blåkläders Knäskyddsfickan 4067. Alltså drapåknäskydd jag kan ha när jag arbetar i kortbyxor. Fick de här i veckan och de är otroligt sköna och mina knä tackar mig redan.
Gissar att han gjort norgetestet och kommit fram till att de är bäst. Kört över dem och ett par stålhätteskor med bilen, skorna med stålhätta var alldeles tillknycklade, de där såg ut precis som vanligt, och jag vill gärna att mina fötter ser ut som vanligt efter en olycka..K kniv skrev:
Jag brukar inte använda bil när jag slipar gips, men vi alla har våra tricks för att slippa se om det är dåligt slipat i släpljuset..tveksamt skrev:
