3 819 629 läst ·
18 066 svar
3820k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Upptäckte hur väl autocorrect rättat från axeln till aveln, tyvärr efter att jag inte längre kunde redigera. Tycker nya (nåja, snart två år gammal) telefonen har många hyss för sig, tex expert på att separera på sammansatta ord man sett till att skriva ihop. När man skrivit klart och tycker mellanslag blir det plötsligt två ord av det, där dessutom gärna ett blir ett annat ord än vad som skrivits.VidarH skrev:
Det blev en Metabo istället. https://www.amazon.se/dp/B08LDY9PL3?ref_=pe_24982401_513610551_E_301_dt_1nanowire skrev:
Fungerar helt ok med variabelt blås via avtryckaren (vars läge även kan låsas med tummen). Får klara mig utan sugfunktion.
Vet inte om det här räknas som verktyg, men pga av denna kan jag ju köpa mer verktyg, så...
Lastade av i morse, glömde tyvärr ta fler bilder just då, men nu står den i alla fall på gräsmattan.
Ska lyfta ner den bakom garaget med teleportern när det blir torrare i marken.
Sonens projekt har svällt ut så behövde någonstans att ställa några bilar och ett gäng motorcyklar så vi får in nya projekt, fick byta däck på gräsmattan häromdagen så då kände jag att något måste göras.
Lastade av i morse, glömde tyvärr ta fler bilder just då, men nu står den i alla fall på gräsmattan.
Ska lyfta ner den bakom garaget med teleportern när det blir torrare i marken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Sonens projekt har svällt ut så behövde någonstans att ställa några bilar och ett gäng motorcyklar så vi får in nya projekt, fick byta däck på gräsmattan häromdagen så då kände jag att något måste göras.
Jag har sneglat på Viking Arms länge men tvekat pga priset. Idag skulle tunga, färdigmonterade bänkskåp på plats och kollegan var sjuk, så bättre köpläge var svårt att få. Sjukt bra pryl! Med dem och en rullvagn med fastskruvade reglar på gick det som en dans att snurra runt och justera in allt utan att bryta sig själv eller skåpen.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Första Army-Navy verktyg inköpta för soppasystembygge, säkert överkurs...
AN förklaring för de som vill
https://www.speeding.nu/i/guider-oc...lika-typer-av-an-kopplingar-och-an-slang.html
Logga in
Skapa konto
AN förklaring för de som vill
https://www.speeding.nu/i/guider-oc...lika-typer-av-an-kopplingar-och-an-slang.html
Tack, sånt här med gräsmattekvalitet är lite nytt för mig. Det var aldrig en grej innan roboten när jag klippte ”gräsmattan” med trimmer 🙈Då var jag glad ju långsammare det växte. Nu ska det gödas, jämnas och tydligen luftas också! 😅FredrikR skrev: