3 819 821 läst ·
18 066 svar
3820k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 603 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 603 inlägg
Låter som att du har antingen ett värmeproblem eller att du använder nätslippapper utan skydd (pad-savers som nämndes ovan)?ralvejd skrev:
Ber om ursäkt om det redan har diskuterats och jag har missat det.
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 697 inlägg
Medlem
· stockholms län
· 32 inlägg
Försöker rita A ritningar för bygglov, fick köpa bättre pennor och slank in på jula på hemvägen. Blev ett spontanköp av ryobi kap/ger. Dock naken. 75% av röd prislapp = drygt 800kr. Kommer få komplettera min rätt hårt körda metabo som börjar skramla oroväckande. Har tänkt ett tag att det vore trevligt med en batteridriven för mindre grejer.
Men måste köpa batteri nu😂alt makita adapter
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 361 inlägg
Kör adapter! Skönt att slippa flera olika batterisystem!O olofh skrev:Försöker rita A ritningar för bygglov, fick köpa bättre pennor och slank in på jula på hemvägen. Blev ett spontanköp av ryobi kap/ger. Dock naken. 75% av röd prislapp = drygt 800kr. Kommer få komplettera min rätt hårt körda metabo som börjar skramla oroväckande. Har tänkt ett tag att det vore trevligt med en batteridriven för mindre grejer.
[bild]
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett par tvingar dök upp idag. Aldrig använt sådana tvingar tidigare så har inget att jämföra med men vid första intryck känns de väldigt gedigna. Klart värt en chansning för 600 kr. Skulle haft dom för en månad sedan när jag byggde skåp bara, men kanske får göra ett nytt bara för att testa hur noggranna de är.
600kr för båda?T Trafikverket1 skrev:[bild]
Ett par tvingar dök upp idag. Aldrig använt sådana tvingar tidigare så har inget att jämföra med men vid första intryck känns de väldigt gedigna. Klart värt en chansning för 600 kr. Skulle haft dom för en månad sedan när jag byggde skåp bara, men kanske får göra ett nytt bara för att testa hur noggranna de är.