MathiasS MathiasS skrev:
En sådan där vill jag ha, fast en blå.
Bara jag som vill ha en variant i rött? 😚

Tre röda Milwaukee-inflatorer, modellerna M18 och M12, med batteripaket på ett arbetsbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Svart och röd bärbar Milwaukee FUEL-generator.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Bara jag som vill ha en variant i rött? 😚

[bild]
[bild]
Den lilla röda har jag sett men jag vill ha något som funkar med mina batterier….
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Det finns inte adaptrar om det skulle knipa? 🤔
 
Tokslut Tokslut skrev:
Bara jag som vill ha en variant i rött? 😚
Varsågod!

Röd bärbar Meec Tools Multiseries 18 V batteridriven kompressor 4 l 999 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
4774 och 3 till
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Varsågod!
Fel nyans. Väldigt fel. 👎
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Q
dof dof skrev:
Igår kom denna hem.
[bild]
Makita dmp181z som ersätter en dmp180 som har fått gå lite för länge, så pumpar inte så bra längre.
Märker du någon skillnad mellan de?
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Det finns inte adaptrar om det skulle knipa? 🤔
Jo det är en nödlösning om inte Bosch snart skärper till sig.
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Tja. Det finns ju en "adapter" till blå Bosch. RAL 5001... Dock tror jag inte att det hjälper så mycket när det gäller batterier. 😎
 
Q Qjanto skrev:
Märker du någon skillnad mellan de?
Ja det är rätt stor skillnad. Mera luft , tål att gå längre men samtidigt inte så mycket större. 180'n fungerar bra också om man låter den vila lite ibland, men denna känns mycket rejälare.
 
  • Gilla
Qjanto
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
En sådan där vill jag ha, fast en blå.
Blå och svart bärbar Ryobi-inflator med handtag och kontrollpanel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
  • Haha
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Martin Berggren Martin Berggren skrev:
[bild]
Usch
 
  • Haha
Martin Berggren och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
R roli skrev:
Det är skillnad på "Makitablå" och "Boschblå", det vet du väl...😉.
Jadå, och särskilt när Mathias S får vara med och tycka. :D

(För de som inte vet, så är detta något från byggahus forntidshistoria)
 
  • Haha
Pysslarn
  • Laddar…
Vet inte om jag vågar lägga upp pga färgnyans😬. Åkte till gubbdagiset för ett par special muttrar och kom hem med den här.
 
  • Kombinationsvinkel i blå färg bredvid dess förpackning och en linjal på ett träbord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
D Deltidslantisen skrev:
Vet inte om jag vågar lägga upp pga färgnyans😬. Åkte till gubbdagiset för ett par special muttrar och kom hem med den här.
Jag ser inga muttrar? Bäst du åker dit igen och köper dem också. 😉
 
  • Gilla
Deltidslantisen
  • Laddar…
VidarH VidarH skrev:
Jag ser inga muttrar? Bäst du åker dit igen och köper dem också. 😉
Muttrarna är redan monterade. Vågar mig inte till Verktygsboden för ofta, slutar alltid med att kvittot är fyra gånger så dyrt som planerat. De borde ha någon varningstext på dörren😆
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.