Vi ska köpa nytt kylskåp och ny frys. Hittar inga aktuella tester för detta- bara för delad kyl/frys, men det är ju inte det vi ska ha. Vi har tittat på cylinda som vi tycker verkar bra, men hur är deras frysar och kylar egentligen? Ni som har cylinda kylskåp och frysar-är ni nöjda?

Hej,
vill bara nämna, har köpte dyring spisfläkt cylinda (4 500 kr) den skulle vara isolerad och effektiv.
<fläktj--l är inte det minsta isolerad och suger knappt hälften av oset...
Ingen kyl-frys, men där fick de en knäpp av mig ändå...

Fy vad dåligt-och tråkigt!:@
Det är just sådant man fasar för när man köper nya vitvaror!!

Anledningen till att jag skrev frågan är att jag egentligen är lite skeptisk till cylinda kyl och frys (men hade hoppats att några här hade haft bra erfarenheter eftersom vi hittat just en cylinda kyl till bra pris.:S)

Vågar man köpa cylinda??

Får nog bli borsch i stället....

Har cylinda spis och kyl och frys. Dessa är från 2006 och föjde med huset när jag köpte det. Spísen är superdålig och i sommras gick ett kretskort i frysen och kylen som är med 2 dörrar, den nerde -svalen lampknappen sitter så dumt till att den flesta gånger missar dörren och lampan är tänd. Verkar inte vara varken genomtänkt eller någon kvalitet.
Håller på och renoverar köket och de nya vitvarorna blir inte cylinda!!

Jag vet inte om vad cylinda har för kvalitet idag, men jag har själv cylinda kyl och frys som är inköpta 1989 och de fungerar fortfarande utan en enda reparation.

H
Har köp Miele hade Cylinda tidigare, tycker att Cylinda inte håller tillräckligt många år, 8-10 år tycker jag är för dåligt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.