2 449 läst ·
72 svar
2k läst
72 svar
Cylinda FT46 vägrar öppna, F3
Nu är det dags, har precis kommit hem efter några veckor på annan ort. Har köpt ny avloppsslang, Cylinda original till det rimliga priset 200 kr.returen skrev:
Nu ska jag bara stuva om i den trånga tvättstugan, inklusive lyfta iväg torktumlaren, innan det går att arbeta. Fast först det viktigaste, starta kaffebryggaren.
Första, och kanske största, utmaningen blir sedan att montera bort front och topp. Det är inte helt uppenbart hur dessa är fästa.
Kaffet är snart slut och då övergår jag till malt- och humledryck.J jawen skrev:
Förr i tiden fanns Obs!, Konsums stora varuhus som även på kvällstid sålde både byggvaror och folköl - en perfekt kombination.
Jaaaa, varför i helsike försvann dessa guldbutiker?jarlh skrev:
B&W (Bra & Wessels) var lika bra & rejält stor, du kunde köpa utemöbler, fiskedrag, målarfärg, lampor etc & livsmedel i samma affär. T.o.m köpa vit listspik eller röd-vit HiLo wobbler = specialartiklar
Produkter som diskuteras: "listspik"
Listspik
Listspikar är mindre spikar som används för att fästa lister eller smala bitar av trä. De har oftast en tunnare design för att minimera skador på listerna och förhindra splittring av träet.
Läs mer
jo det är helt uppenbartjarlh skrev:
Nu är det dags, har precis kommit hem efter några veckor på annan ort. Har köpt ny avloppsslang, Cylinda original till det rimliga priset 200 kr.
Nu ska jag bara stuva om i den trånga tvättstugan, inklusive lyfta iväg torktumlaren, innan det går att arbeta. Fast först det viktigaste, starta kaffebryggaren.
Första, och kanske största, utmaningen blir sedan att montera bort front och topp. Det är inte helt uppenbart hur dessa är fästa.
locket tre torx20 i bakkant
fronteb två undertill och en bakaon tvätmedelsfacket