Jag har ingen, men om du bifogar en bild så tror jag nog att du kan få lite relevanta kommentarer ändå.
Som bisats kan jag ju berätta att min panna som styr primär- och sekundärluften automatiskt beroende på koldioxidhalten i röken, justerar den i princip kontinuerligt. Därför misstänker jag att det inte är fel att skruva på din...