Hej.
Ni som har ovanstående panna, har ni ändrat på luftskruven som sitter framtill på pannan??

Har inte ändrat min men tycker inte att pannan brinner optimalt ( blir så stor glödhärd ).

Tacksam för tips.....
 
Ingen som har en sån??????
 
Jag har ingen, men om du bifogar en bild så tror jag nog att du kan få lite relevanta kommentarer ändå.

Som bisats kan jag ju berätta att min panna som styr primär- och sekundärluften automatiskt beroende på koldioxidhalten i röken, justerar den i princip kontinuerligt. Därför misstänker jag att det inte är fel att skruva på din...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.