Är det någon som har en som kan hjälpa mig. Har köpt en port privat från 2004 , en såkallad car in port som viks inåt med fjärrstyrning. Men tror att det saknas något.
På axeln ut från motorn är det splines men fanns inget med som passar där eller om det ska vara någon vajer eller dyligt.Ringde crawford center men dom var alla på portmässa.
Han jag köpte den av kommer att höra av sig men vill veta så fort som möjligt. kanske någon som har en bild som har en likadan?
På axeln ut från motorn är det splines men fanns inget med som passar där eller om det ska vara någon vajer eller dyligt.Ringde crawford center men dom var alla på portmässa.
Han jag köpte den av kommer att höra av sig men vill veta så fort som möjligt. kanske någon som har en bild som har en likadan?
Klicka här för att svara

