P Per_G #1 Medlem · 65 inlägg 21 jul 2005 22:34 Per_G Medlem 65 inlägg 21 jul 2005 22:34 #1 Hej, är det ngn som köpt murspisen Contura 690:2. Vad har ni i så fall för efarenheter av den? Vad fick ni betala med samt exkl skorsten?
Hej, är det ngn som köpt murspisen Contura 690:2. Vad har ni i så fall för efarenheter av den? Vad fick ni betala med samt exkl skorsten?