Hej Plastat hela grunden med byggplast och tejpat. Pluggade två ventiler som vette mot altanen tycke jag fick en push med tryckt när vinden låg på.
Ryckte plastmattan i hallen och satte en 100mm ventil för att undvika att golvet drar luft från grunden.
Tycker att lukten är något mindre men det får stå och lufta lite.
Tänkte lägga ett 7mm Pergo golvet då jag inte klarar höjderna med något annat.
Är det lönt att lägga en byggplast under grålumpen? Fick förslag på airrolen från andra men byggfolie borde vara bättre?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.