3 254 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Compare it - Nordic systems
Ska till att bygga hus snart och vill såklart ha ett smart hem i fframtiden.
Är det någon som har erfarenhet ac Compare it, verkar vara en ganska ny aktör på marknaden.
Det verkar väldigt prisvärt men frågan är om det fungerar bra och är framtidssäkert.
//Iseklaar
Är det någon som har erfarenhet ac Compare it, verkar vara en ganska ny aktör på marknaden.
Det verkar väldigt prisvärt men frågan är om det fungerar bra och är framtidssäkert.
//Iseklaar
Hörde lite med Compare-IT och gillade deras koncept. Leverar el-centraler förprogrammerade till fast pris. Jag vet det är ingen standard med hey jag hört om folk som haft svindyra crestron anläggningar och sen går dom som hackat ihop systemet i kk... Ingen källkod... Dyrt att förändra. Så jag skulle vilja kontra och säga inget system där man själv inte äger kod/möjlighet att ändra funktion själv. Om knx eller crestron kille tar 1000 spänn i timmen för programmeringen så drar det snart iväg i pris... Sen FÅR man inte ändra knx crestron. Iofs knx får du trixa med själv om du hostar upp 39000 för programmering licensen (eller vad den nu kostade)
/p
/p
Redigerat:
Klicka här för att svara