Närbild av en äldre cirkulationspump modell 15-40 med tekniska specifikationer synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild på en äldre värmeväxlarens cirkulationspumpanslutning.
Skapa konto
Har en lite äldre version värmeväxlare, vart en kille och undersökt och kom fram till att det är cirkulationspump, jag har en så kallad 15-40, men jag har väldigt svårt och hitta just den modellen annars finns det gott om andra modellen t ex 25-40, 15-60 osv osv, nån som är expert kanske kan hjälpa till, tror ni att det passar in om jag köper de andra modeller istället för det jag har idag? Tack på förhand

• Närbild på äldre cirkulationspumpmodell 15-40 inom VVS, med fokus på anslutningsdetaljer.
    Skapa konto
  • Äldre Grundfos värmeväxlare av typen UPS15-40 med synliga specifikationer monterad på kopparrör.
    Skapa konto
  • En äldre värmeväxlare med en cirkulationspump modell Grundfos UPS 15-40 och röranslutningar.
    Skapa konto
Närbild på värmeväxlarens inställningsskala med suddig bakgrund av andra komponenter.
Skapa konto
Närbild på värmeväxlarens inställningsskala med suddig bakgrund av andra komponenter.
Skapa konto
Närbild av en äldre cirkulationspumps modell 15-40 med damm och synlig slitage.
Skapa konto
En äldre modell av Grundfos cirkulationspump, typ UPS15-40, monterad på rörledningar med tekniska specifikationer synliga.
Skapa konto
Äldre värmeväxlare med Grundfos cirkulationspump modell UPS 15-40 i en pannrumsmiljö.
Skapa konto
Närbild på en äldre cirkulationspumpsanslutning med en mässingsbult och svart plastdetalj.
Skapa konto
Har en lite äldre version värmeväxlare, vart en kille och undersökt och kom fram till att det är cirkulationspump, jag har en så kallad 15-40, men jag har väldigt svårt och hitta just den modellen annars finns det gott om andra modellen t ex 25-40, 15-60 osv osv, nån som är expert kanske kan hjälpa till, tror ni att det passar in om jag köper de andra modeller istället för det jag har idag? Tack på förhand

Varför byta är det något fel på den ? ingen mening att byta något som fungerar

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.