Fjärrvärme?
Troligen är centrala reglercentralen programmerad för sommarstopp/värmestopp om utetemperaturen stiger över inställt värde och då bryts strömmen till cirkulationspumpen.
Fjärrvärme?
Troligen är centrala reglercentralen programmerad för sommarstopp/värmestopp om utetemperaturen stiger över inställt värde och då bryts strömmen till cirkulationspumpen.
Japp vi har fjärrvärme ,misstänkte att det kunde vart det första året med huset så blev lite osäker.
Tack för svar mvh Patrick
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.