Står i startgroparna och bygga hus. Är det någon så har erfarenhet från en byggfirma som heter Cheand bygg? Läste om en härva i HD, lät inte bra där...

(Jag har rensat bort personuppgifter i den här tråden./Marléne)
 
Personen som driver Cheand bygg figurerar som hussäljare för ett antal olika husbyggare, varav en del knappt talar svenska.
Husen blir dåligt färdigställda och finishen lämnar övrigt att önska.

Om ni tänker skriva avtal med en firma med honom som säljare så tycker jag att ni skall låta granska avtalet och betalningsplanen hor en sakkunnig. Dessutom gäller deta tt vara noga med att man får se kopia på gällande försäkringar och att man inte batalar en krona i förskott!

(Jag har redigerat bort personuppgifter i den här tråden./Marléne)
 
Okej....det lät ju inte speciellt positivt!!!

Kan ju förklara priset då!!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.