MathiasS skrev:
Förvaring: Jag har monterat ett uttag i en blivande garderob och där har jag också plats för slangen. Det betyder att den kan var inkopplad jämt och jag behöver bara ta ut slangen och börja dammsuga. Från det uttaget når jag dock inte hela huset, men jag kan ändå stöka av det värsta.
Så har jag det också och det är helt suveränt. Man tar fram en bit slang vid behov och tar det värsta.
Jag har också en lucka vid golvet som jag aldrigt har använt, för mig helt bortkastat.

Har också ett par luckor. En i hallen för att ta hand om gruset där och en i köket för brödsmulorna. Används väääldigt sparsamt här med.

MathiasS skrev:
Har också ett par luckor. En i hallen för att ta hand om gruset där och en i köket för brödsmulorna. Används väääldigt sparsamt här med.
Jag vill verkligen använda luckan, den kostade ju en hel del. Men det blir aldrig av.
"En fantastisk lösning på ett ickeexisterande problem" som de säger på Citroen

Jag skulle använda den oftare om jag hade en borste enkelt tillgänglig, men nu är det enklare att ta fram långa slangen än att hitta en borste.....:rolleyes:

Enklare o lättare är att använda laddbar dm med roterande munstycke!

"Fan ta 12 m slang!"

Men det är min o hustruns egna åsikt!

Varför är ni negativ mot uniflex slangen? Den är väl slät på insidan och böjarna bör ju bli bättre än med fasta vinklar?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.