Så har jag det också och det är helt suveränt. Man tar fram en bit slang vid behov och tar det värsta.MathiasS skrev:
Jag har också en lucka vid golvet som jag aldrigt har använt, för mig helt bortkastat.
Jag vill verkligen använda luckan, den kostade ju en hel del. Men det blir aldrig av.MathiasS skrev:
"En fantastisk lösning på ett ickeexisterande problem" som de säger på Citroen
Klicka här för att svara