Hej!
Finns det ngt bra sätt att stötta singel med cement utan att det rinner ner och kloggar dräneringsrören under?
Pulver och vattna? Eller lättflyktig betong?
Det är ca 1 meter singelhöjd som behöver stöttas upp iaf så pass att det inte rinner iväg.
tacksam för tips