Hejsan
Vi har ett gammalt tegelhus som vi ska tilläggs isolera med cellplast och senare putsa. Den ena gaveln var så pass dålig så vi var tvugna att stätta upp cellplasten redan nu (risk för läcka) men tanken är att vi inte ska putsa förrän till våren. Klarar cellplasten att sitta uppe hela vintern utan skydd? Hur kan man skydda det?
Tacksam för lite tips...