Vilken tv-sändningär bäst enligt er

  • CANAL DIGITAL

    66 Röster 66,0%
  • VIASAT

    9 Röster 9,0%
  • BOXER

    27 Röster 27,0%
  • Antal röster
    100
5.2 racing skrev:
Men tror du att det kostar 50:- per lopp??
Jag bara gissar, men m.t.p. att en enda match i elitserien kostar 139:- så...
 
Undrar hur forumet räknar...

Hur får ni till %, verkar inte stämma..
 
Nej, nåt galet är det. 75+37.5 =100?
 
tror det kan stämma med tanke på att man kunde rösta på mer än ett alternativ.
Gissa tre ggr vilket jag valde bort tillika vilket jag själv har... :D

Edit: Så för er som tagit kvällen än är mitt svar att det finns 6+3 svar på 8 röster fördelat på
6/8 = 0,75 -> 75 % och
3/8 = 0,375 ->37,5 %

Ser ut att stämma...
 
Redigerat:
ThomasLindgren skrev:
Antar att ni menar att man måste teckna Familjepaketet eller
Familjepaketet med Canal+ Total?
Det är ELLER som gäller. Dvs, det räcker att teckna Familjepaketet a 209sek. Det är ju ett erbjudande från CD som inte någon återförsäljare ändrar på (eller tjänar något på att ändra på).

Ring och snacka med dom så löser det sig. Glöm inte att beställa HD boxen också....;)
 
MathiasS skrev:
Det är ELLER som gäller. Dvs, det räcker att teckna Familjepaketet a 209sek. Det är ju ett erbjudande från CD som inte någon återförsäljare ändrar på (eller tjänar något på att ändra på).

Ring och snacka med dom så löser det sig. Glöm inte att beställa HD boxen också....;)
Ja jag tänkte just så, de kan knappast påverka det.
HD-box har jag ju ingen nytta av för tillfället, inte förrän 50"-Plasman har kommit hem. :p
 
12 röstare och 13 röster. 9+4=13.
 
Det är ju å andra sidan ingen nackdel att ha en HD-box även om du inte har en HDTV.
Har du tänkt dig att köpa en ny tv snart hade då jag köpt en HD-box.
 
Har både CD och Viasat.
Film brukar det nog vara CD'fimkanaler som jag tittar mest på.
Underhållning är det i princip bara Viasat jag tittar på sedan 5:an kom med i deras utbud då det finns betydligt fler underhållningskanaler med Danmark och Norge inräknat jmfrt med CD.

Lite osäker när det gäller Disney kanalerna för barn. Tror det finns någon extra på CD. Viasat har explorer istället för CD Discovery. Men av någon anledning ser jag mer på Discovery än explorer fast jag har ingen direkt uppfattning vilken som är bäst.
Sport tittar jag aldrig på.

Skulle jag välja enbart en så hade jag valt Viasat pga av underhållningskanalerna.
 
citactiva skrev:
Det är ju å andra sidan ingen nackdel att ha en HD-box även om du inte har en HDTV.
Har du tänkt dig att köpa en ny tv snart hade då jag köpt en HD-box.
Ska ha en PVR-box så småningom men tycker det känns onödigt att slänga ut minst 3000:- på det nu.
 
titta vad jag kan :)
slog ihop trådarna
 
Beställde Canal Digital idag. Bäst att sätta igång att montera switch, dra kabel och fixa uttag tills montören kommer. Vore inte så stressigt om det inte vore så att jag måste bygga in ett skåp i väggen där grejerna ska sitta. :)
 
ThomasLindgren skrev:
Lutar starkt åt Canal Digital nu, saknar dock några Viasat-anhängare här, finns det några?
Jodå, fast det är ungarna som bestämmer här hemma.

Mitt BÄSTA råd: Skaffa en PVR box!

1. Man slipper bli slav under TV-tablåerna
2. Ungarna kommer när maten är klar
3. Din fru kommer att älska dej för evigt. (Man kan zappa 2-dimensionellt, både mellan kanaler och i tid. Oemotståndligt! ;))
 
mycke_nu skrev:
Jodå, fast det är ungarna som bestämmer här hemma.

Mitt BÄSTA råd: Skaffa en PVR box!

1. Man slipper bli slav under TV-tablåerna
2. Ungarna kommer när maten är klar
3. Din fru kommer att älska dej för evigt. (Man kan zappa 2-dimensionellt, både mellan kanaler och i tid. Oemotståndligt! ;))
Kan bara hålla med. Min dotter som knappt är 3,5 kan själv trycka på pause-knappen när det är dags att äta.....sluttjafsat.
 
Ingen av dessa. Jag har enbart de fria kanalerna i marknätet. Kan knappt minnas när jag sist saknade en kanal.
Eller det kan jag visst. Jag skulle gärna se fotbollslandskamperna, men tycker inte att det är värt långa bindningstider och höga månadsavgifter för detta. Dessutom skulle de antagligen flytta till någon ny kanal strax efter att jag tecknat abbonemang.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.