Jejk skrev:
Lugna ner dig, att du hänvisar till en person som blir lovad bekräftelse innebär inte att hen någonsin fick det. Jag blev själv lovad en uppsägning men fick ingen. Tråden förtäljer inte om TS någonsin fick svar eller inte, trodde först ditt svar från början var riktat åt mig.. Jag missförstod dig, kanske borde du varit tydligare. ;)
Självklart är det mitt fel att du saknar läsförståelse. Älskar dagens ungdom.

zenobia skrev:
Var någonstans står det att jag är en ungdom som saknar läsförståelse? Jag kanske är en fördomsfull, bitter, gammal gubbe som inte tillför något till detta forum?

Tack till er som gett vettiga svar!

Jag har i både privata och jobbtmejlen angett i mejlprogrammet att den aldrig ska skicka "läskvitto". Så ingen kan se att jag "läst" (haft mejlet öppet en viss tid).

Läskvitton kan dessutom ses som en säkerhetsrisk :)

Jejk skrev:
Fick svar från CD nu, de kunde inte hitta något registrerat samtal från mig
De borde ganska enkelt kunna kontrollera om jag använt deras tjänst från dess vår uppsägning började gälla.

Tycker det är åt h-lvete faktiskt, vet inte om jag tänker betala de sista fakturorna, har man någon chans mot CD?
Kommer i fortsättningen skriva upp namn på den som tar emot uppsägningar av avtal samt kräva bekräftelse på avslut.
Har även jag sagt upp mitt ab hos CD. För mycket både av kanaler, sk-tkanaler och pengar. När sedan den kanal hustrun särskilt ville ha (och som erfordrade ett av deras större kanalpaket som grund..) försvann, då försvann även motivationen att betala.
Nu blir det Boxer, där ingår "önskad kanal" i grundutbudet...För en tredjedel av priset..

CD är bra om man gillar sport och "dyngiga komediprogram" i mängd...
MEN, tyvärr, jag glömde det viktigaste när man gör avtal per telefon, att notera vem jag talade med..Oerhört viktigt!
För väl ringa upp igen och kolla om uppsägningen gått igenom till vilke datum och med vem jag talat..

Edit.

Redigerat:
Jan Molin skrev:
Edit.
---Citat (Ursprungligen postat av zenobia)---
---Slut citat---
Det är ditt fel att du blandar ihop Jejk med TS som heter lego.

Inte bra att posta när man dricker öl... ;)

• Gilla
Majgårdarna
  • Laddar…
Jag skickade ett mail till deras kundtjänst med texten som KnockOnWood skrev i #9 och bad om att få detta mail bekräftat, inga problem de svarade dagen efter med att abb skulle vara uppsagt från och med 28/2-14

MB77 skrev:
Jag skickade ett mail till deras kundtjänst med texten som KnockOnWood skrev i #9 och bad om att få detta mail bekräftat, inga problem de svarade dagen efter med att abb skulle vara uppsagt från och med 28/2-14
Strålande!

Och man blir så glad att kunna vara till hjälp, om än så lite :thumbup:

• Gilla
MB77
  • Laddar…
Härligt! Å nu blev jag påmind om att jag inte berättat hur det gick, slutade läsa den här tråden mitt på sid 2......

Så passar på att meddela att mitt avtal blev uppsagt och avslutat när det skulle. Iof inte hört ett smack, men dom slutade dra pengar :thumbup:

• Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.