Är nästan klar med en vägg, påbörjat en ny. Idag har vi även grävt ner slangen till den kommande fiberinstallationen.

Renoveringsarbete på husvägg med isolering och röd panel halvfärdig, stege och byggnadsställning syns.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kommit nästan halvvägs på en vägg till! :)

L Lutte skrev:
Det fint ut! Men varför knackar du ner all puts känns ett jäkla jobb att få ner det
Är detta ett bra alternativ för ett hus med tegel och trä. Behåller tegel men tar bort träpanel för att gå enjämn vägg. Vill ha liggande träpanel på hela huset innan vi monterar vårat uterum.
Tänker västkust skivan. Reglar borrs genom tegel och dra skruv i träreglar bakom tegel.

Bra idé? Finns ingen plast i huset. Det är från 1927 då tegel fasad är inte original

• IMG_3737.jpeg
    Skapa konto
  • IMG_3622.jpeg
    Skapa konto
B Bengt65 skrev:
Är detta ett bra alternativ för ett hus med tegel och trä. Behåller tegel men tar bort träpanel för att gå enjämn vägg. Vill ha liggande träpanel på hela huset innan vi monterar vårat uterum.
Tänker västkust skivan. Reglar borrs genom tegel och dra skruv i träreglar bakom tegel.

Bra idé? Finns ingen plast i huset. Det är från 1927 då tegel fasad är inte original
Jag hade nog inte gjort det på ett tegelhus, det fina med tegel är ju att det är minimalt underhåll. Jag tror det förstör mer än nyttan. Min åsikt, man får såklart tycka olika. ☺️

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.