Hejsan. Vi har precis införskaffat oss en villa. Där det sitter en ytterdörr med glasparti på sidan. Det är något vi helst vill ta bort. Vad är det bästa sättet! Täcka igen eller ta bort helt och regla upp för ny dörrkarm och panel? Vi skall byta ytterdörren med. Vad är era tankar angående detta?
Medlem
· Västra Götaland
· 3 535 inlägg
Tänk på att det kan bli mörkt i hallen om ni tar bort ert sidoljus, jag hade något liknande som jag bara bytte mot klarglas. Det blev ljusare i hallen och man kunde se besökare innan man öppnar dörren.
Hej. Bytte du? Vad bestämde du dej för? Vi tittar också på att byta dörr och sidoljus.
Klicka här för att svara
