Hejsan. Vi har precis införskaffat oss en villa. Där det sitter en ytterdörr med glasparti på sidan. Det är något vi helst vill ta bort. Vad är det bästa sättet! Täcka igen eller ta bort helt och regla upp för ny dörrkarm och panel? Vi skall byta ytterdörren med. Vad är era tankar angående detta?
 
  • Träytterdörr med glasparti på sidan vid huvudingång till villa, mörkbrun träfasad med utomhuslampa ovanför dörren.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
FermRobin FermRobin skrev:
ta bort helt och regla upp för ny dörrkarm och panel?
Det är det rätta om ni nödvändigtvis ska byta dörren. Ett alternativ kanske vore en dubbeldörr?
 
Tänk på att det kan bli mörkt i hallen om ni tar bort ert sidoljus, jag hade något liknande som jag bara bytte mot klarglas. Det blev ljusare i hallen och man kunde se besökare innan man öppnar dörren.
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
I InsidersUnited skrev:
Tänk på att det kan bli mörkt i hallen om ni tar bort ert sidoljus, jag hade något liknande som jag bara bytte mot klarglas. Det blev ljusare i hallen och man kunde se besökare innan man öppnar dörren.
Ja det har du rätt i iofs! Hallen är ganska smal i detta boende.
 
  • Gilla
InsidersUnited
  • Laddar…
Hej. Bytte du? Vad bestämde du dej för? Vi tittar också på att byta dörr och sidoljus.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.