Hej jag har en så kallad aliacefläkt på taket, men funderar på byta ut den till en med 0-10V styrning. Går det byta ut den själv eller måste man byta huv också?
Skall jag byta kök så i nya blir det egen kanal ut för köksfläkten, sen vill jag kunna integrera min takfläkt i min hemautomation.