Är det en "vanlig" enkel kapillärtermostat du ska byta så brukar dom bara vara fästa med en mutter och sedan är elkablarna kopplad med kabelskor.
 
Ja det är det.
Tack då är det bara å ”köra”
 
Var försiktigt med det tunna kapillärröret, böj eller klipp ej i det.
 
  • Gilla
Stellan Folkesson
  • Laddar…
P
koppla bort den från elen först
 
  • Gilla
Stellan Folkesson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.