Det är helt riktigt att det borde finnas nolla i ditt uttag. Tyvärr gör det inte alltid det. Din gamla spis använder inte nollan. Därför saknas stiftet. Om den nya spisen kräver nolla vilket de flesta gör måste du kontrollera att det finns i uttaget.
Tack! Vad händer om man ansluter ny spis och nollan inte finns? Går spisen sönder? Eller annat farligt?A Avemo skrev:
Klicka här för att svara


