Min mor skulle behöva byta spis. Det är dock, tycker jag, en väldigt märklig spislösning hon har idag. Det är en Constructa spis som verkar vara integrerad i bänkskivan.
Hur byter man denna och till vad i så fall?
Hur byter man denna och till vad i så fall?
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 636 inlägg
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 636 inlägg
J J-banan skrev:
Mjo, jag ser det nu men rent logiskt måste det ju vara separata enheter som däremot är anslutna till varandra p.g.a. reglagen. Precis som J-banan är inne på. Däremot tror jag tvärtom att hällen ska lyftas upp först, tänker att kabeln mellan enheterna annars måste vara låååång.H herr thomas skrev:
Har däremot väldigt väldigt svårt att tro att det är en enda enhet. Jag menar att det blir snudd på omöjligt att installera den då 🤔
Klicka här för att svara
