Tjenare!
Köpt nytt spegelskåp och behöver klargöra lite kablar.
Såhär ser de ut just. Ut från vägen ner till lampan och ser vidare ner till ett eluttag på högersidan.
Sähår är de monterat just nu.
Och så ser den nya ut.
Nu till min fråga, På andra bilden ser man 2 vita kablar som kommer ut vid vid baksidan. Är det så att den vänstra av dom två är N och den högra är L? Eftersom blått går in på vänster sida och svart går in på höger sida av kopplingen... Eller är jag helt ute och cyklar.. isåfall mottages tips jättegärna!!
Köpt nytt spegelskåp och behöver klargöra lite kablar.
Såhär ser de ut just. Ut från vägen ner till lampan och ser vidare ner till ett eluttag på högersidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sähår är de monterat just nu.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och så ser den nya ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu till min fråga, På andra bilden ser man 2 vita kablar som kommer ut vid vid baksidan. Är det så att den vänstra av dom två är N och den högra är L? Eftersom blått går in på vänster sida och svart går in på höger sida av kopplingen... Eller är jag helt ute och cyklar.. isåfall mottages tips jättegärna!!
Var dom två vita är anslutna syns ju inte på dina bilder. Ta en bättre bild så dom syns ordentligt!
Du har ju även två svarta kopplade som spelar med i ekvationen.
Men vad spelar det för roll, dom sitter ju på det gamla skåpet...
Du har ju även två svarta kopplade som spelar med i ekvationen.
Men vad spelar det för roll, dom sitter ju på det gamla skåpet...
Klicka här för att svara

