2 082 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Byta liggande ytterpanel (Z-panel)
Håller på att skrapa brädor på ett garage med liggande Z panel. I mitten är det några brädor som spruckit. Går det att byta enstaka brädor i mitten? Något tips på hur man gör? Brädorna jag har är 110x22. Hur får jag tag på dem ? Brädorna jag hittar är på 120x22.
Tack för svaret. Jag har plockat bort en av de gamla brädorna och fjädern är kortare på den jämfört med en ny 120x22 panel. Ska tillägga att garaget är byggt i början på 70-talet. Kanske fanns någon annan standard då ?
Klicka här för att svara