Har en gammal lampa som gjort sitt och måste byta ut den. Även lysrören eller glödlampan eller vad de där nu är för nåt, är kaputt och blinkar. Tag foton av gamla lampan och gick till Bauhaus. Expiditen sa att denna lampa (LED) är det som nu gäller och att det går fin fint att plugga in själv. Men nu är det tre kablar ut och ser ut som 2 in i nya lampan. Varför då? Vad är den tredje och hur gör jag med den? Se bilder nedan!
Lampan lyser! Tack alla! <3
Klicka här för att svara

