Hej ska byta kök nu till sommaren. Läst lite trådar angående minimaster köksfläkt/värmeväxlare. Läst att många flyttar den eller byter till nyare variant.

Vi har minimaster minitemp och minivent i huset. Tanken är o ha en vanlig köksfläkt. Skulle ju gå o flytta upp på vinden men vet inte riktigt hur de blir med spjäll o fläktstyrningen då. Har ni några råd att ge?
 
  • Broschyrbilder som visar tre olika typer av ventilationsaggregat från System Minimaster-serien inklusive köksplacerat och fristående aggregat.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.