Hej ska byta kök nu till sommaren. Läst lite trådar angående minimaster köksfläkt/värmeväxlare. Läst att många flyttar den eller byter till nyare variant.
Vi har minimaster minitemp och minivent i huset. Tanken är o ha en vanlig köksfläkt. Skulle ju gå o flytta upp på vinden men vet inte riktigt hur de blir med spjäll o fläktstyrningen då. Har ni några råd att ge?