Hej đââïž
Jag har tagit bort fÀrgmarkeringen och 1st skruv.
Fastnar vid Steg 2 att ta bort bygelspaken .
Den vill inte loss
Kan det vara 2st skruvar
Jag har tagit bort fÀrgmarkeringen och 1st skruv.
Fastnar vid Steg 2 att ta bort bygelspaken .
Den vill inte loss
Kan det vara 2st skruvar
Verkar dock ha Àrgat ihop med insatsen
Sitter fortfarande fast
Sitter fortfarande fast
Gjorde enligt alla tips + 5-56
Nu Àr den loss
Nick sitter fÀstnippeln som berget
Blir att testa vÀrme samt 5-56
Nu Àr den loss
Nick sitter fÀstnippeln som berget
Blir att testa vÀrme samt 5-56
Klicka hÀr för att svara



